Maalesef Elimizde Hiç Kişisel İleti Kalmadı...

by Mart 16, 2008 4 yorum
Msn'e yazıyorum bunu arada. Başlığı yani ehii..

Çok seviyorum kişisel ileti okuma şeysini, bir kaç kişiyi bu konuda tek geçerim. (bknz:Ablam,Alässe,Nikki,Darkdesire,Pablo,Siyahi,Lancelot vs vs...) Kişisel ileti büyülü bir şeydir, birinin iletisini okursunuz ve durup "hmm, ne demiş, kasmış mı, hey gidi gençlik hey" dersiniz... Oturup bu konu hakkındaki saçma düşüncelerimi anlatmak isterim bir ara, ama şimdi az önce yaşadığım olayı anlatacağım size...

Öyle msn listeme bakınıyordum, iletileri okuyordum, o ara Calvin ve Hobbes geldiler, bir bakındılar falan. Hobbes kulaklarına ataç takmaya başladı, kürkü hışırtılar çıkırıyordu yine. Canları sıkılmış içerde, daha doğrusu Calvin sıkılmış...

Calvin: Ne okuyorsun Mimiciğim?
Mimi: Kişisel iletilere bakıyorum Calvin.
Calvin:Ne yazıyor.
Mimi: Bakalım.... Bak mesela çok sevgili arkadaşım Lancelot en son; "istediğimde 32 atarlı kedi gücünde olurum, kimse beni seyretmiyomuşcasına dans ederim, ya sen? ulan ya sen dedim it!" demiş.
Calvin: Hmm.. Gel Hobbes!

Kulaklarına ataç tutturan Hobbesla birlikte koşa koşa çıkıp gittiler efenim, anlamadım bende. İşime bakmaya devam ettim.

2 Dakika sonra geldiler tabi ki de, dahi arkadaşım Calvin Lancelot'a meydan okuyordu:) Bknz;



Elvis Presley cdmi bulmuşlar, Calvin gidip Elwood'un gözlüklerini ödünç almış, 2 saniye sonra pencereler Hound Dog ile zangırdıyordu. Benide kolumdan tutup kaldırmaya çalıştırlar ama oturduğum yerden izlemek daha eğlenceliydi.



Calvin: Hadi Mimiciğim..
Hobbes: Ne kaçırdığını bilmiyorsun Mimi.
Mimi: :D:D:D:D:D
Hobbes: Mimi yatakta zıplayalım hadi.
Calvin: Bana bakın gitar çalıyorum.
Mimi:Hobbes in ordan aşağıya!
Calvin:Hobbes bak şimdi dizlerimin üzerinde kayacağım.. ciiuuvvv...



Öyle işte okuyucu, çok eğlendik, teyzem gelip de "şu müziğin sesini kıs Mimi akşam oldu" deyinceye kadar evimiz Hound Dog ile çınlıyordu...

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

Cem dedi ki...

tayyeapi resetleyen savcının doşşahlarını öpeyim.| 1561 | http://deathsidestory.blogspot.com/

şeklinde bir kişisel iletim var şu sıralar. ama genel olarak holy shit! her daim favorimdir. aslında holy shit! nick name olarak kulladığım deathrow yanına yazılıyordu (bknz: deathrow | holy shit!) sonrasında genel olarak 1561 ve blog adresi mümkün mertebe.. 1561 olmadan olmuyor ama..

Mimi Wonka dedi ki...

1561 ne yaw, yıllanmış şarap olayı mı acep:s??? la valla durdum düşündüm "1561 ne ola ki" diye, açıklama isteruk...

Alässe_isis dedi ki...

mankurt tekniği... diye başlıyo hilkat garibesi diye bitiyo okumak için uzun gibi geldi gözüme xD bi de nick in başında (YOKUM YOKUM BÖÖÖÖ) diye bi yazı var. üşeniyorum kaldırmak istemiyorum. o olsa da olmasa da millet dadanıyo nası olsa xD

Mimi Wonka dedi ki...

şimdi baktım Turşucuğum bir de ne dinlediğin görünüyor hemen ifşa edeyim; Stewie Wonder - Part Time Lover ehehe (kim gönderdi tabi ki de ben "oldies soul")