12 Mart 2008

Homçiçon Ratintitantoz Bım Bım Bım Bım Bım....

Acilen fotoğraf makinemi yaptırmam lazım okuyucu. Hesap numaramı iliştirsem köşeye bana para yolllar mısın? Çok adisin okuyucu. Ama seni bu halinle de seviyorum kıymetimi bil.

Geçen bir blog yazısı okudum "sende böyle olsana lan" dedim, kırılan cam sesi geldi böyle havadan(bknz: How I Met Your Mother). Açıkcası uzun zamandır Canselmo beyi kıskanıyordum, "lan herife bak gym olayı bitti bir de kıç tekmeleyici boxing olayına dalmış, bizde pc başında popo büyütüyoruz anasını satiim" diyordum kendi kendime... O değil her pazar düzenli yüzmeye giden ve şimdi de body olayına tekrardan başlayan bir beyefendi var tanıdığım, o da kendime olan "iyisin la iyisin" bakışımı yerle bir etti. Şöyle bir doğruldum okuyucu, baktım ki bir boka benzemiyorum. Kafaymış, zekaymış, kişilikmiş bir yere kadar. Bir Jack Black veya bir Steve Vincent Buscemi olamayacağıma göre, birşeyler yapmak lazım geliyor.

Kendime çeki düzen vermek adına adımlar atıyorum (step by step uuu baby), son 9 saattir diyetteyim zaten, tombikliğimin sonu geldi, artık yanaklarımı sıkamayacak kardeşim... (pis bebe manyak canımı acıtıyordu zaten) İstanbul'a dönünce bir de spor salonuna yazıldım mı olay bitmiştir diye düşünüyorum. Dün gittim saçları kestirdim, o rapunzellik olayı yerini, "modern kadının öğle yemeği saati" türünde cafelerde salata yiyen bakımlı hatun saçına bıraktı. Güzel oldu ama beğendim. Makine bozuk yoksa çeker koyardım bir foto, para yolla okuycu ehehe...

Değişim rüzgarları estiriyorum benliğimde. Valla bak. 3 gündür her gün çarşıya iniyorum gezmek dolaşmak olsun diye. Ki ben (bazı okuyucularım çok iyi bilir) çok çok önemli birşey yoksa asla evimden çıkmam. Hatta okulu bile sırf "canım istemiyor bugün sokağa çıkmak" diyerekten asan biriyimdir. Artık yok öyle okulu asmakta, çok ayıp birşey valla, hımm beni gidi beni... (bak ayna bakıp valla salladım o parmağı kendime, inan okucuyu bana, bak makine olsa çeker yollardım, veriyim mi hesap nosunu hea?)

Haziran' a kadar bu şekil takılmayı düşünüyorum bakalım. Yaz gelince yine akşamı sabah etme olayına girersem düzeni bozarım gibime geliyor. Birada içmeyeceğim teee Haziran'a kadar. Meyveli yoğurt falan yerim, bu akşam eve gelirken aldım ehii. Okulda da yok öyle pizzaymış patates kızartmasıymış takılmak, gidip yaprak galetalardan alcam, tıkacam çantaya, kıtır kıtır... Bol bol da su içeceğim evet biliyorum. Şans dile bana sevgili okuyucum, aferin de, destekliyorum seni falan de.

Popo büyütme olayına fena bozuldum zaten ayakta yazıyorum bu yazıyı da. Bak fotosunu çekip koyarım buraya, ama makine bozuk yaw okuyucu, yaptıramıyorum valla param yok yaw, öğrenciyim ben, bak yazıyorum no'yu.

Malt açcaktım şimdi yokmuş pcde kendim söylemeye başladım bende. Gaza gelmek için AC/DC dinleyeceğim. Önerin varsa tıklat, öptüm yanaklarından.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi bakalım görcez, biliyoruz senin diyetlerini sonuçta...üç gün galeta kıtırdat dördüncü gün artık Allah ne verdiyse!!!:D kızıııııııım, var yaaaa, yarışa girelim biz seninle atrakşın olur:D

(Süper)Cem dedi ki...

ehaha takdir edilesi durumlar. bende fazla kilo yok (kimilerine göre 79 kiloyum ama tamamiyle abartıyorlar gf) ama süper bi bira göbeğim var. bende onu eritmek için bi spor salonuna yazılcam ama bende de para yok. sende parayı bulursan bana spor salonu için para yolla. şu maaşı bi alabilsek hayırlısıyla :P

destekliyorum derken az önce deprem oldu, çok ekşınvari bi mevzu oldu. çangır çangır sallandım ve yerimden bile kıpırdamadan yazmaya devam ettim. ne acaip.

mimi wonka dedi ki...

öyleymiş yaw,deprem olmuş. ben mutfak tezgahına pengueni yaymış haha hihi hehehe kopuyordum o ara, kahkahalarımın sarsıntısından hiç bişi hissetmedim azizim. o değil de komşudan irmik helvası geldi böyle ılık ılık, bir iki çatal aldım dayanamadım, komşunun oğlu Burak getirmiş, velete ceza olsun diye 2 tane kitap verdim "bunları 1 ay içinde bitirip getirceksin huleyyn" dedim. rejimimi bozdu velet ya, çok pis kızdım la!

neyse türk kası falan sakat işler Cem bey, içmeyi verin o kadar bira (hatta ben içmezken kimse içmesin ya da sıcak içsin) gerçi erkek milletinde yok böyle kilo verme sorunu, 2 koş, 3 mekik çek hop ne göbek kalır ne bişi, bizde öyle mi yaw... lan kendi blog yorumuma da blog yazısı yazdım ya, ne çenesi düşük bişeyim ya. :r

Nikki dedi ki...

poponu mu çekip koycan xD tanrım , yok böyle bi dilencilik yolu asasadaas xD
evet , yatırın parayıda mimi daha benide çekicek o_O

öneri mi?

jesus on extasy - assassinate me ;D

La Santa Roja dedi ki...

Rejim yalan iş Mimi, sana önerim düzensiz hayat. Ne zaman ki evde zeytinyağlı yemekler pişirip kepekli ekmek yedim popom J.Lo'yu aştı, ne zaman ki akşamın değişen saatlerinde (Bir gün 7'de, bir gün 11'de, öbüründe 9'da vb) cips, çukulata, Sarelle Krokantlı Fındık Ezmesi yiyip pelte gibi yayıldım hoop fıstık oldum. Anne yemekleri ve anne düzeni en fena bişiy :p

(Süper)Cem dedi ki...

valla bıraktım zaten alkolü. arada bi içiyorum. onuda az içiyorum. özellikle biradan uzak duruyorum. içersem kırmızı şarap içiyorum. halı saha maçlarımızdan sonra geyik muhabbeti ederkene 1 şişe cumartesinin tadına doyulmuyor. ama hala göbeim var. şimdi yemek yicem ve peşine iki şınav bi mekik yapıcam :P

Dreamtime dedi ki...

Çoooook takdir ettim.Yazıda kendimi buldum hehehe :D

İlk olarak kararlı olmak şart.Ben de onu anladım.Fazla kilo ,fazla kilo diye bıdı bıdı yapıoruz ya .Bıdı bıdıyı bırakıp harekete geçmek lazım.Ve cidden güzel,düzenli bir hayatla mümkün bu.Sağlıklı yaşam içine sokmak lazım bünyeyi.Ve sporu sadece bir araç olarak değil hayatın bir parçası olarak görmek lazım.Açıkças ben ilerleyen yaşlarda acı çekerek yaşlanmak,sürekli hastalıklarla boğuşmak istemiyorum.Kimseye muhtaç olmadan,sağlıklı,sıhhatli bir biçimde ömrümü geçirmek istiyorum.Bunun temellerini de bu yaşlarda atmak lazım.Kendimi hiç bu kadar kararlı görmemiştim.Senin ne kadar fazla kilon var bilmiyorum ama kendine inanırsan başarabileceğine inanıyorum.Ben yaklaşık 5-6 senedir uğraşıyorum.Bir 10-15 kilo kadar fazlam var ve kafama taktım yaza bomba gibi girmek istiyorum(Bikini babında değil.İstediğim birşeyi cidden şak diye almak istiyorum artık)Haziranda görüşürüz :)

Phaedrus dedi ki...

lan ne rejimi garip kadın! millet elini attığı zaman kemik mi gelcek Merviş ha soruyorum? sen tombiş tombiş güzelsin, bende öyleyim, İlke de öyle o da öyle bu da öyle xD 90-100 kilo ol demiyorum tabi sebze meyve ye, azcık da otobüsü bırak, yürü yeter. ben spor sevmem, spor da beni sevmez rulz xD

çukurnot: kırmızı şarap ahh canım çekti *,*

anında fikrim değişti lan xD evet evet kilo verelim, joshua gibi bacaklarımız olsun tamam ama spor yapmayalım nolur ya =( xD

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...