23 Mart 2008

Bit-evi-ye

"birşeylerin yitirildiği bir gün"

"farkındalık"

"benim için aile kavramı soyadı ile sınırlı değildir... tayfam, en iyi arkadaşlarım veya ezeli düşmanlarım da aileden sayılır..."

"geçtiğimiz salı günü bilgisayarı bir hışımla kapattım, evde kimse olmadığı için kendi kendime konuşup artistlik yaptım, kalktım mutfağa gittim ketıla su koydum, daha su kaynamadan gittim bilgisayarı açtım, herşey normale döndü."

"çalakalem diye bir kelime var evet, şak şak şak şak (alkış efekti)"

"bir de Oasis'in bir parçası var Wonderwall diye,

çünkü belki beni kurtaran kişi sen olacaksın
ve herşeyden sonra sen benim harikaduvarımsın

yani her durumda sırtını dayabileceğin kişiye wonderwall denir ve melankoli tamamen iklimden ötürüdür!"

"arada, sırf kapıyı çalmadığı için müdür tarafından kovulan Emilio Ramirez gelsin aklınıza"

"Never knew we were living in a world
With a mind that could be so sure
Never knew we were living in a world
With a mind that could be so small
Never knew we were living in a world
And the world is an open court
Maybe we don't want to live in a world
Where innocence is so short"

"giderayak çok güzel bir kelime"

"8 yıl boyunca biriktirilen kelimeler bir gecede kül edilebilir"

"ayrıca wormholes and consistency olayını asla anlayamayacak olmam farklı bir mutluluğumdur"

"tuvalet kağıdına duyduğumuz ihtiyacın kelime anlamı yoktur"

"yaz kokusu duyardım kışın ortasında bile, uzun cümleler kurardım konuşurken... cümlesi çok feci bir cümledir"

"bazen kaçıp gitmek geliyor içimden ama kalmak zorunda kalıyorum tam geri dönmüşken gitmek zorundaydım diyorum sonra tekrar yola çıkıyorum geri dönmek için"

"yarın 9:45, 303. koğuş, prof. dr. zorunlu dinletisi, aria kıvamı"

"ihtimaller dahilinde ihtimalsiz kalmak da varmış"

"mail attım "her türlü aşırıyorum haberin ola üstad" diye "canın sağolsun telifi ödersin paran olunca" dedi"

"Mimi Wonka's Shoe Box çoğu kişinin bilmediği fotoğraf galerimin ismidir aslında"

"siyah balon klibi = coming down the world turned over,and angels fall without you there,and I go on as you get colder or are you someones prayer"

"youtube erişimimin devam etmesi, yasaklara duyduğum hayranlığın bir belirtisidir"

"koskoca kaptan jack sparrow bir jeffrey goines çakmasıyken, bu yazılar esinti kıvamında olmuş kaç yazar kaç yazar kaça yazar"

"son olarak herkes rüyasında The Vampire'ın melodisini dinlesin bu gecenin şerefine"

"tekrar görüşebilmek dileğiyle"

"tecrübeyle sabit"

2 yorum:

Darkohl dedi ki...

"tuvalet kağıdına duyduğumuz ihtiyacın kelime anlamı yoktur"
bunu cok sevdim gercekten.

erdem dedi ki...

"tuvalet kağıdına duyduğumuz ihtiyacın kelime anlamı yoktur"

lan afferin lan son yüzyıldır senden duyduğum en akıllı laf. aferin cidden. bu yolda devam et. türkçe gerçekten çok kıt bazı konularda ama velakin

tuvalet kağıdı kullanan insan pistir ya. iğrençliktir. insanın götünü yıkaması lazım. halka açık tuvaletlerde tuvalet kağıdı görürsem genelde üzerine işiyorum

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...