05 Mart 2008

Kutlama Olayı...

Fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi maçını izledik kuzenlerle... Avaz avaz bağıra çağıra... Pasif ofsayt dışında futbolla ilgili herşeyi bilen, anlayan ve çözen ben bir eğlendim bir sevindim ki sormayın.. Hep böyle yüreğim ağzımda maç izlemek istiyorum efenim. Tüm Fenerbahçelilere hayırlı olsun...

-Mimi, sırf Kezman için izliyorsun bu maçı değl mi?
-Ne alakası var kuzen ya futbolu seviyorum ben, sanki bilmiyorsun cıks cıks...
-Mimi bak bu maçı alalım Porto ile oynarız inşallah da sizin intikamınızı alırız.
-Heyt be kuzen, kardeş takımımızsınız bizim, ingilizlerden de alın intikamımızı olur mu?
-Maça gideriz Mimi, sen kara kartallara bürünürsün kanaryanın yoldaşı olursun..
-Olmaz mıyım kuzen, ama söz ver Kezman'la tanıştırcan beni, ya da sizin şu çevirmen çocukla,hani kıvır kıvır olan..
-Sen çok şey istiyorsun Mimi...
(ikinci 15 başlamak üzeredir...)
-Bu maç penaltılara gider kuzen, bak görürsün.
-Volkan kaledeyken bir şey olmaz Mimi.
-Evet de o saçları kesmeyecekti be kuzen.
-Öff Mimi başlayacağım şu kadın gözüne senin.
-Tamam kuzen maç sonrası kutlamaya gidelim mi peki?
-Kazanalım ne istersen yaparız Mimi....

Kazandık ama Mimi çok üşengeç olduğu için blog a yazı karaladıktan sonra gidip uyumayı, yatakta maçı düşünmeyi ve "Lan Kezman aslında hiç de yakışıklı bi adam değilsin o dövmelere şükret sen..." diye hatunsallığını konuşturmayı seçti...

Kuzenler çoktan bayraklarını alıp evi terk eylediler efenim... İyi geceler.

4 yorum:

Darkohl dedi ki...

mac, futbol, takim sevdasi ve filan falan ayak bunlar bize.. oyleydi onceden, zaman zaman degisti degisen degiskenliklerle..
bu aksam maci bagira cagira, kucaktan kucaga izleyenlerden biri de bendim, hatta gol sevinci sonrasi, sag elimin herhangi bir kemik cikintisinda "vay anam cak bi beslik" yuzunden minik bir sizinti hissetmekteyim.
maci yanimda izleyen uc kisilikte o bahsettigin saclari kivir kivir olan delikanliyla(yardirici Samet)hasir nesir olmus sonra da ..
amaan bize ne duser, sen kezbana bak en iyisi diyorum.
yorum degil bildigin blog ortakligi oldu bu
neyse cok helecanli bi geceydi
sacima kim yapisti secdeye konarken, yakalayamadim :D
bidahaki maci Ingiltere de izlicez ulan. Gelseniz ya..

mimi wonka dedi ki...

eheheh o elin acısı geçmez kolay kolay,geçmiş olsun... Bu arada yazıya bir Kezman fotosu mu ekleseydim yaw:D

(Süper)Cem dedi ki...

ehu.. tebrikleriniz için teşekkürler efenim.

güzel maç oldu vesselam. ama sayın darkohl hanımefendinin dediği gibi ingiliz takımı çıkmasını istemem. çünkü onlar gayet tehlikeliler ahaha. gelebilecek olsak keşke hem sayın darkohl hanımefendinin dediği gibi..

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

hehe maçı kadın gözüyle güzel yorumlamışsın valla bende her izlediğimde Arda iyi oyuncu diyorum içi beni dışı ardayı yaksın.

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...