Yeni Oyuncak ve Dama Atılan Sony

by Mart 24, 2008 6 yorum
Pinti okuyucu seni!

O kadar dedik değil mi "para yolla, bak ben öğrenciyim fotoğraf makinemi yaptıramıyorum, yazık değil mi bana" diye...

Ama yok, duyarsızsınız hepiniz, size güvenende kabahat zaten .hıh
hehe :D

Yeni makinem geldi okuyucu, elime alıp her dakika fotoğraf çekmek istiyorum, zor tutuyorum kendimi, ellerim titriyor resmen. Hava biraz daha açsın sokaklara vuracağımdır kendimi, sokak hikayeleri yazacağımdır yine fotoğraf kareleriyle, sonra gelip blog ahalimle paylaşacağımdır. Evet planım bu.

Canon Eos 350D yeni makinem, digital takılıyorum anlayacağın. Hafif,hızlı ve estetik. Kendi makinem diye demiyorum çok şık ve kullanışlı birşey. Bana göre tek eksisi arka taraftaki ekranının küçük olması, 1.8 inç. Yani bana bir Digital SLR için küçük geldi. Gerçi benim bozuk olduğu için köşede duran ve acı bana bakan Sony DSC-F717 makinemin ekranı da tft tipi 1.8'lik. O makineyi de çok seviyorum bak, doya doya kullanamadan kenara çekmek zorunda kaldım...

Para yolla okuyucu, Sony ağlıyor köşede, yazık valla.

Cidden fotoğraf makineleriyle konuşan ve bozuk olduğu için makinesinin ağladığını düşünen biri olduğumu ayrıca belirtmek istiyorum, çok ciddiyim bu konuda. Evde 3 tane daha makinem var, filmli kullanım oldukları için pek yüzlerine bakmıyorum ki onlarında 2 tanesi bozuk. Birinin lensinde sorun var diğerinin deklanşöründe...

Onlar için de para lazım bak haberiniz olsun. Ünlü bir fotoğrafçı olunca gani gani geri öderim lan. Valla...

Yeni oyuncakım canım cicim Canon;


Köşede ağlayan canım Sony;


Maşallah de ekrana tükür okuyucum, öptüm bye..

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Yeni makinen hayırlı uğurlu olsun Mimi. Sen de digitalcilerdensin demek, ben ve yaşlı Canon AE-1'im şaşırdık bak! Gerçi yeni meretlerde deklanşör sesini bile yapmış gavur.

Alässe_isis dedi ki...

üzüldüm lan şimdi sony ye bak tüh tüh tüh =/ param olsa evdeki makineyi tamir ettiririm lan fakir çocuuz biz =( yenisi de hayırlı olsun canım cicim xD

Cem dedi ki...

wouw çok klas duruyor, hayırlı olsun :)

arkadaşlarım geçenlerde canon aldılar, fotoğraf kalitelerini görünce karar verdim, ilerde alırsam ben de öyle birşey almalıyım. paraya kıymak lazım. benim sony en ucuz modeli olduğu için çok sikkopat bir şekilde buğulandırabiliyor fotoğrafları ki bu gayette lanet edilesi bir durum.

tekrardan hayırlı olsun ama bir de speaker al yahu, ne o öyle allahın en tırt speakerlarını almış koymuşsun oraya utanmadan ahahahaha

guclu dedi ki...

350d güzel makina ama gönül bi d40x ister. sonyede talip olabilirmişim gibime geliyor.

..lady jade.. dedi ki...

Özel hayat diye bir olayımız kalmayacak ben ona yanıyorum,ah ulan ahh!!

Mimi Wonka dedi ki...

iyi dilekler için herkese teşekkürler öpüldünüz efenim.

o speakerlar benim değil Cem bey, ama daha iyileri varsa sizde yollayın valla hayır demeyiz ehe:D

Sony'i satmayı düşünmüyorum Güçlü ama istiyorsan uygun fiyata bir tane bulurum sana.

Gözümü Canon PowerShot SD1100IS 8MP Digital Camera ya diktim onu bi alayım asıl o zaman özel hayat diye bişiyiniz kalmayacak jade hanımcığım, 350d mi öyle her dakka şak şak kullanamam perdeli makine onlar her dakka bakım istiyo malum. Minik digital bebeği bekle sen nihohahahahaha!!!