06 Mart 2008

Kardeş Milleti

Mimi Wonka: oyun oynuyorum ondan bakamıyorum:D
sound of freedom: ne oyunu
sound of freedom: ders çalışsana
Mimi Wonka: ne dersi ya:D
Mimi Wonka: sen git ders çalış
sound of freedom: tamam
sound of freedom: ben dua okuyup sınıf geçmeyi dilicem
Mimi Wonka: ya komik misin kızım ya:D
sound of freedom: 1000 kez kısa bi cümle var onu tespikle saycam niyet edicem kabul olcak sevap kazanıcam
sound of freedom: gerçek bunlar inanma senhıh
Mimi Wonka: ahahaha klşklş
sound of freedom: metlem 500 kez dedi ben onu geçerim:L
sound of freedom: ama gerçek
Mimi Wonka: ahaha o ne diliyo
Mimi Wonka: öss yi mi kazancak klş
sound of freedom: geçen mail geldi bunu gönder fln var ya, ben de tırstım gönderdim ama, niyetim tutmaz mı bi de :ya
sound of freedom: valla tutuyo arada
sound of freedom: ama hz. kelimesi geçiyodu
Mimi Wonka: ya karnıma ağrı girdi ya klşklş
Mimi Wonka: babam eve geldi mi
Mimi Wonka: git ona anlat bu dediklerini bakiim ne diyecek
sound of freedom: evet geldi, anlatırım
sound of freedom: beni başından savdığının farkındayım ayrıca
sound of freedom: :(:(:(:
Mimi Wonka: ahahaha klşklş
Mimi Wonka: ya hatun kafayı mı yedin ya
Mimi Wonka: bak ne yap biliyor musun
Mimi Wonka: otur tao buda osho falan oku
Mimi Wonka: geceleri istareye yat
Mimi Wonka: sabah abdest al falan
Mimi Wonka: kesin geçersin sen okulu
sound of freedom: heman heman hıh:D:D
sound of freedom: ama ya yapıcam bunu bu gerçek Mervecik
sound of freedom: sen biliyo musun
sound of freedom: annem rasta yapmama izin verdi
sound of freedom: araştır orda var mı yapan yer
sound of freedom: haber ver
Mimi Wonka: sen bakma anana
Mimi Wonka: benim deliklere de izin vermişti göyaa
Mimi Wonka: ama kızdı sonra 3 gün
sound of freedom: o delik canın acıcak delincek bi yerin
sound of freedom: benimki sonsuza dek değil
Mimi Wonka: ya yemiş seni kızım
Mimi Wonka: neyse kaçtım ben
Mimi Wonka: işim gücüm var oyalama beni boş boş
Mimi Wonka: öptüm ufaklık
sound of freedom: ben de
sound of freedom: ama sen yine de
sound of freedom: bak yaaaaaa
Mimi Wonka: ok var yapan arkadaşım yaptırırsın, kafanda böcekler dolanır böle…

5 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Olm rasta sakat bişiy. Düzelmiyo saç, sıkılırsan gitti canım saçlar. Yada beğenmedin? Yemişin boku o halde. Hayatta giremem böyle bir riske, mutluyum ben lülelerimle..

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

"ben dua okuyup sınıf geçmeyi dilicem" harika. Rasta yaptıracağına kazıtsın kafasını aynı şeye denk geliyor resmen saç yanıyor. Ama şahsi fikrim bence insan herşeyi denemeli içinde kalmamlı tabi yaş unsuru buna musait ise. Çok eğlendim okurken çok samimi ve güzel.

Adsız dedi ki...

bu çocuğu annem yaptı böyl acayip uzaylı tarzı birşey:S armut bebe oturup dua okuyacağına iki satır ders çalışsa zagen geçecek sınıfı! ülkem insanı prototipi işte meğer bizim evde de yaşıyomuş bunca vakit ama ben görmüyormuşum... armut piş ağzıma düşçü şabalak!!!!!

Phaedrus dedi ki...

rasta cık cık biraz daha düşünsün derim ben =) Senin saçlar güzel lan Merviş hep böyle kal sen =)

lady jade dedi ki...

merfe saçları kestirdi ahahah,şimdi de gün boyu fön çek lem diyip diyip deli ediyo milleti :r

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...