07 Şubat 2008

"abla!"...."hönk !! "

Geçen hafta otobüste okuduğum Uykusuz'u yanımda oturan ufaklığa verdim bitirince,boynu tutulacaktı okumak için sakat kalmaya bile razı gibiydi. İneceğim durağa gelince toparlayıp geri uzattı ama almadım tabi ki de gencecik bir beyinden bilgi saklamak olmazdı...

"çok sağol abla çok güzelmiş bu" dedi.
"heheyt ne sandın yavru" demek geçti içimden ama...

"abla" lafı üzerimde bir sorumluluk hissiyatı yarattığından olsa gerenk "bende çok var onlardan sen de biriktirmeye başla artık" dedim,göz kırpıp dana style çantamı yerlere süre süre otobüsten indim.

Umarım o ufaklık yaptığım fedakarlığın farkına varmıştır.

Ayrıcana da bu hafta Penguen'de "özercik" i daha bi beğendim, Özer çizdiği gibi bir karakterse gelsin benim evde yaşasın ben bakarım ona istediği kadar da saçma sapan şeyler çize bilir,mario parası falan çok yaratıcı şeyler bi kerem, beşi bir yerde falan haklı yani geleceğe yatırım bi yerde...

Bknz: fiti fiti fiti....

2 yorum:

Canselmo dedi ki...

Cidden acayip bi' fedakarlık yapmışsın çocuk için. Ben okulda unuttum diye, gittim okuduğum Uykusuz'u tekrar aldım.

(Süper)Cem dedi ki...

sanıunsdaıfsd ulan Can alem adamsın sdauhfshfsd

Ben hayatta vermem kimseye Penguen'imi, hatta okutmam bile. Okumak isteyen sittirsin gitsin kendine alsın bi tane. Şerefsizler. Sinirlendim bi an nedense..

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...