04 Şubat 2008

schengen

"yapmak istemediğin şeyleri yaparak zaman kaybetmeyi nasıl düşünebilirsin. bu yaşamak değildir, bu ölümdür..."

Her film iyi repliklerden oluşacak diye bir zorunluluk yok. Zaten arada kötü filmler de izletmelisin bünyeye, her şeyin iyisi olmaz şımarmasın öyle...

Masum bi kızı kandırdım az önce izlediği filmi paylaşmayı kabul etti, arada kalan boşluğu zırvalayarak geçireyim dedim,ne iyi etmişim aklıma bişey daha geldi kişisel kişisel,hemen paylaşıma açayım hatta açmakla kalmasın dikkatle okuması gereken azınlık aklında tutsun zamanı gelince yapması gerekeni yapsın içlerinden korkmayan,umursamayan biri veya birileri ya da hepsi....

Böyle bir cümleden sonra ne diyeceğini kafasında kurduğu güzel betimlemelerle anlatması gerekir yazarın,ama malumunuz odunluk var hamurumda, özendiğim bir kaç betimleyici var tanıdığım ama onlarda çok ağdalılar, bu saatte böyle bir kötülük yapmayacağım sana üzülme...

Kişisel kişisel aklıma gelen paylaşım da şudur; cenaze müziğimi seçtim,gerçi büyük ihtimal sessiz bi topluluk ve dualar falan olacak cenazemde ama rica ediyorum -dikkatle okuması gereken azınlık sana bu sözüm- sizler içinizden I Grieve i mırıldanın,kimseyi dinlemeyin... Bu güzelliği yapın bana lütfen.....
Yeryüzünden tamamen silindiğim an, aklınızda sadece I Grieve in son bölümü olsun "Life carries on in the people I meet....."

Ölmeden önce değiştirisem şarkıyı bildiririm efem o kadar da yüzsüsüm evet.

_________________________________________________________________________________

Msn kullanımı arttı bu aralar,final zamanı pek takılmamıştım gerçi ders de çalışmadım ama kafayı dağıtmasın diye düşünerekten uzak durdum kendisinden. 1 haftalık bir ayrılık bile msn i nasıl kullanmam gerektiğini unutturdu bana. Öğreniyorum tekrardan, zor oluyor ama başaracağım yeahh!!

Daha başka da bişi olduğu yok ki, hiç bi atraksiyonum yok,yazmakmış çizmekmiş falan ara verdim bu günlerde, oturup film izleyerek harcıyorum günlerimi,arada okula uğramaca falan.

Geçen gün bir hatunun blog yazılarını okudum,aklımdan ilk "yaw ne güzel de sallamış hayat aşk yaşam üçgeni falan" demek geçti,ama tuttum kendimi,egomun kalan kırıntıları zarar görsün istemedim.

Evde şişe biriktirmiyorum artık geri dönşüm kutularına atıyorum. Çevreyi koruyalım kollayalım.

Bir de günden geriye kalan bir diyalog paylaşmak istiyorum sizlerle; arkadaşım G.'ye ait olan, mantık şaheseri,beni bitiren bir olay;

Dün akşam yine ilginç uçuk konuşmalarıyla S. amcamı dinlemekteyiz.
döndü sordu:

-G. senin yaşın kaç koçum?
-20."
-heh o zaman sana bi tavsiye gözün hep 10 yaşındaki kızlarda olsun olum.
-aha niye :huh:
-5 yıl sonra sen 25 o 15 olur ya gencecik karın olur bakar sana hahayt :D
-sübyancımıyım lön ben neax

Hiç yorum yok:

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...