01 Mart 2008

PİLATES (böyle yazılıyor herhalde)

Öylesine bir haftasonu yazılarından biri bu...

Haftasonu baba evine dönen öğrenci milletine mensup iki kişi var bizim ailede. Son sınıf bir psikopat olan ablam ve bendeniz.

Kapıdan girdiğimiz an da "şu oldu bu oldu,buna gittik ona gittik,bunu aldım şunu gördüm..." şeklinde ablamla muhabbete başlıyoruz. Akşam yemeğinden yatacağımız an'a kadar en küçük ayrıntıları bile aklımıza geldiği anda söylüyoruz.

Akşam yemeğine oturmuş arkadan gelen ajansın sesiyle birlikte ailecek mutlu mes'ut yemek yiyoruz. Ablamla yanyanayız yine, bendeniz mis gibi tavuklu pilavına yumulmuş, anneme "yoğurtu uzatıver yavrum" diye laf atarkene, bu yanımdaki şahsiyet bir an da;

-Kızlarla pilatese yazıldık,bu pazartesi başlıyoruz.

demez mi...

Az daha boğuluyordum sevgili okuyucu. Şu an hayatta olmaya bilirdim hatta. O nasıl bir kahkahaydı içimden kopup gelen anlatamam. Ablamın koluna yapışıp gülmeye devam ederken,"nerden esti?" diyebildim sadece. Aklımda hala Seda ve ablamın eşofmanlı hallerini düşünüyorum.

Seda'yla ablam tam bir komedi zaten,diğer kızları bilemem de bunlar daha ilk ders bitmeden çıkıp giderler salondan. Psikoloji okurken psikolojileri bozulan yegane insanlardan bu ikisi. Hani şu kelime ile anlaşan türde insanlar bunlar.

Aslında bu hatunları ayrı bir yazı yazarak anlatmam lazım. Yani durup bu ikisinin psikolog olacağını "ve hastalarının olacağını ve hastaları tedavi edeceklerini" düşününce ister istemez bir kahkaha krizine giriyor insan.

Bunlar bir ara da Tango'ya yazılmayı planlıyorlardı,sonra bir ara ebru kursuna gitceklerdi, yok çince öğreneceklerdi,yok Seda Filistine gidecekti,yok toplum gönüllülerine katılacaklardı(ki ilk toplantıya gitmişler ve çıkışta ablam "benden gönüllü falan olmaz kızım, daha boşalan bardakları kalkıp doldurmaya gönüllü olmuyorum ben" şeklinde bir gerçekle yüzleşmişti)yok rehabilitasyon merkezinde part-time çalışacaklardı (sanki mcdonalds anasını satiim)

Ya benim bu ablam erasmus sınavına gireceği gün yoldan geçen otobüslerin tipini beğenmediği için (yok kalabalıkmış yok bilmem neymiş diye) sınavı kaçırmış biri ya.

Bu iki sivri zeka ingilizce finalinde sorulan bir medical treatment sorusuna (ki ben bile biliyorum ne olduğunu) sırf soruda elektrik şoku ile tedavi şekli anlatılıyor diye,"aha lan guguk kuşunu sormuş" diyerek şizofreni yazmışlar. Koca sınıfta sadece bu iki akıllı yanlış yapmış o soruyu. Çıkışta da "soruyu yaptın mı yaptın mı?ahaha guguk kuşuydu kızım diye" gööya zekalarını övmüşler. Bi de hala anlatıp gülüyorlar askerlik anısı gibi...

Ya Sweeney Todd izlerken kanlı sahnelerde biri diğerinin gözlerini kapatıyor be! Blood Diamond filmine milleti "aa izlemedik gidelim bi ya" diye kandırıp kandırıp 3 kere gitmiş insanlar bunlar.(anladığınız üzre bilet parası kendilerinden çıkmamış)

Ya ben size bunların adını soyadını falan vereyim, olurda ilerde psikolog falan lazım olur, dünya hali denk gelirsiniz falan... Aman diyiim!!!

4 yorum:

Phaedrus dedi ki...

lan bi de bize laf edersin. bu ne gariplik, bu ne kendinden geçmedir. sevdim bak bunu, selam söyle ablana kanım ısındı birden =D

(Süper)Cem dedi ki...

ehahah iyi güldüm yahu :D

Darkohl dedi ki...

sjdskl sakincali kar tanesi bunlar :]

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

:)))) çok harika ama muhteşem ikili misali çok şirin.

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...