Pilates olayı 2. bölüm... (plates diye yazılıyormuş bu arada)

by Mart 19, 2008 5 yorum
Hani anlatmıştım ya muhteşem yaratık ablam ve kankaları pilatese yazılmış diye, hani bunlar gitmezler etmezler üşenirler demiştim falan... İşte öyle olmadı efenim, bunlar ciddi ciddi gidiyorlar pilatese. Ablam ilk haftalar evde "ay pilatesli kolum, ay pilatesli bacağım" şeklinde ah of uf diyerek dolaştı,ama şimdi görünür ölçüde forma girmeye başladı... 3 hafta önceydi sanırım ilk dersleri, msnden konuşmuştuk bende blog a koyarım diye taslak yaparaktan depolamışım yazıyı ama gerilerde kalmış unutmuşum yayımlamayı... Şimdi koyuyorum, buyrunuz;

Mimi Wonka: sizin pilates işi ne oldu?
greeny: ne far
Mimi Wonka: gittiniz mi?
greeny: heeeeee
greeny: gittik
Mimi Wonka: ahahahaha
greeny: her yerim ağrıyo
Mimi Wonka: ahahaha
greeny: adam manyak
Mimi Wonka: dur gülmem geçsin
greeny: acı var mı dio durup durup deli
Mimi Wonka: ahahahahahah
greeny: pztesi gittik ilk
greeny: toplarla çalıştık
greeny: top zaten benim boyumu aşıyodu
greeny: bi de bacağımın kolum un arasında tutup ayaklarını kaldırı kıçını salla falan fıstık
greeny: öldük be
greeny: ilk gün bi de ayağını ucundan tutup düz bi şekilde havaya kaldırıyosun tamam mı
greeny: ü..'yle yapmaya çalışıyoruz diz ila ki bi parça bükülüyo
greeny: sonra bu deli bi geldi tepemize
greeny: tuttu bacaklarımızı geriyo manyak
greeny: neyse ben pek acı çekmadim but ü...'nin yüzü süperdi
Mimi Wonka: seda yok muydu?
Mimi Wonka: haftada kaç kez gidiyonuz la?
Mimi Wonka: ahaha foto çeksenize ahahaha
greeny: seda vardı ama o zaten plastik gibin bişeyden yapıldıından yapabildi kaldıdır bacağını
greeny: hftada 2 kez gidiyoruz pztesi perşembe
Mimi Wonka: kilo vercekmiymişiniz bari?
Mimi Wonka: boyunuz uzayacakmıymış ?
greeny: hea bi de pztesi günü toplarla yapılanda ü... düştü
Mimi Wonka: ah yazık ehehe
greeny: topun üstüne yatıp arkaya doruu yatıyosun tamam mı
greeny: bu yatiim derken küt
greeny: popo üstü yerde
greeny: sedayla gülemkten öldük
greeny: zaten biz üçümüz en arkadayız
greeny: safi gülüyoruz
Mimi Wonka: ay iyi güldüm valla
greeny: perşembe toplarla uğraşmadık but adam kalça çalıştırın kol çalıştırın bel çalıştırın die canımıza okudu walla
greeny: kollarım ve belimin yanları acıyo walla ayağa kalkarken
greeny: bi de ne yaptık biliyosun mu
greeny: pztesi gittik ya platese
greeny: öğleden sonra da sinemaya gittik
greeny: tabii sinemaya gidince dönüşte biz ne yapıyoruz
greeny: tabii ki mc donaldsa gidiyoruz
greeny: sen git telef ol plateste
greeny: sonra bi de utanmadan hamburger ye
Mimi Wonka: ahahahah
greeny: bi de kola ohhhhhhh
greeny: mis gibin de patates cipisi
Mimi Wonka: ya kahkahalarımı duyman lazım abla ya
greeny: kaydet gönder
Mimi Wonka: bilmiyorum o nerden yapılıyor?
greeny: f2ye bas kaydet
Mimi Wonka: Ses klibi gönderdi
greeny: temaammm lem anladık
Mimi Wonka: Ses klibi gönderdi
greeny: gülme len o kadar adi, kamera açsana
greeny ile Görüntülü Arama yapılıyor...
Kapat (Alt+Q)
greeny aramanızı yanıtladı.
Kapat (Alt+Q).
greeny: müziği kıs be


Anladığınız üzere gerisi karşılıklı konuşma şeklinde devam etti, ben daha çok kahkaha atıyordum, şuna dikkat çekmek istiyorum efenim, platese gittikleri günün akşamı sinemaya oradan da hamburgerciye gitmişler, biz böyle insanlara "tipik" diyoruz sanırım... Türk kadını işte bu yüzden armut. Ü...'ye ayrıca geçmiş olsun ehehe...

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 yorum:

Dreamtime dedi ki...

ahahah iyimiş :D
Ben de yazın yürüyüşe gidiyordum.Bir saat kadar yürüyorduk arkadaşla tuzla shile kadar.Sonra eve dönerken dondurma alıp yiyorduk ahahhaha :D
Yaw onun da tadı bir başka oluyor emme

dide dedi ki...

plates benim de belalım. ilk derste topun üzerinde mekik çekebilene zaten artı bonus bizden. topuna hakim olamayan insanlarla plates yapmaksa ayrıca gıcık bi durum. sen güzel güzel hareketini yapmaya çalışırken kafanda bir adet yarıçapı 30 cm top zıplıyor. kadın bi de yattığı yerden "ay canım kusura bakma, bi atar mısın geri" havalarında . gel de öldürme.

Canselmo dedi ki...

Benim de gitmem lazım lan buna esneklik için. Ama hatun nüfusu çoğunlukta olduğundan (Sapık sanabilirler. Kick-box'tan önce arkadaş izliyormuş karıları, seansın zamanını değiştirmişler hatunlar rahatsız olmasın diye.. :D ) ve ben haftalık spor kontenjanımı çoktan doldurduğumdan olmaz herhalde..

Zoydaktaki at sineği dedi ki...

üçüncü olay beni korkutmaya başladı plates topuyla yakan top oynarlarsa şaşmıcam harika. özellikle mc kısmı kaloriler gittiği gibi iki katı hızla gelir bunada alış-verişin tersi denir. alış çok veriş kuş gagasıyla:) allah sabır ve kolaylık versin.

La Santa Roja dedi ki...

Şu plates olayı benim de aklımda var da parayı verip gitmediğimle kalıcam, gezip tozmaktan vakit bulamıyoruz ki anacım. Dur dur bir gaza gelip başlarsam ben de yazarım nerelerimin tutulduğunu :)