double ep öncesi ısınma turları (and come on over, in some form)

by Ocak 04, 2009 4 yorum


Sayın Zach Condon Nisan ayında iptal ettiği Avrupa Turnesi sonrası yeni bir albüm çalışmasına başladığını duyurmuş, biraz ağlamaklı hafif burnu akar bir vaziyette "..bana ve müziğime inanlar insanları hayal kırıklığına uğrattığımı biliyorum ama daha iyi ve daha hazır olarak geri döneceğim..." demişti. Sonra da evde oturup "yatak odası" kayıtları yapmaya başlamıştı. Soranlara " evde oturup sadece Oprah izleyip On the Road okuyor değilim, bir sürü yeni kaydım var bikerem yaa" diyerek şirinlik bile yapıyordu. (sakallarını kes de öyle şirinlik yap adamım, dediler de kendine geldi biraz yola girdi(!))

Şubat 16 (bilemedin 17) albüm raflarda okuyucu. Yalnız şöyle de bir şey var, Ba Da Bing albümün Türkiye dağıtımını yapmadığı için sizler raflardan değil Ba Da Bing Store'dan edinebilirsiniz albümü. (bana gelecek zaten diğer albümlerin geldiği gibi hiç dert etmiyorum)

Bu kadar haberden sonra yine de fazla ümitlenmeyelim diyorum, hani Şubat'ı geç, Mart veya Nisan gibi de çıkabilir albüm, olur olur. (bekliyorum utandırsınlar beni)

Nantes iyidir okuyucu, izle dinle.

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

Pelin dedi ki...

herif feci sempatik la ben izlemistim bunu..

La Santa Roja dedi ki...

Hadi sana geliyomuş albümler, biz n'apcaz?? Sonra da korsan kötüdür deniyor... :p

Alässe_isis dedi ki...

indiricez işte ehehehe yada mimi'nin rar dosyalarından aşırıcaz. gelsin gelsin bekliyoruz, kış ayında içimiz ısınır güzel olur...

(Süper)Cem dedi ki...

netten sipariş edin üstteki iki üşengeç :D

eleman iyi güzel falan ama kendimi böyle sokakta şarkı söylerken düşününce komik geldi, eğlendim nedense.:P