18 Ocak 2009

sitcom yaşamlar

Sosyal mesaj içerikli bir başlık oldu değil mi? Sitcom yaşamlara sahibiz gerçekten, birilerinin izlediği "ne olacak acaba" dediği yaşamlarımızı harcıyoruz birşeylerin peşinden sürüklenip. Herkes aynı durumda. Yaşamaya çabalıyoruz, arada durup nefes alabiliyorsak ne güzel.

Geçen gün uzun uzun dinledim birini, hani dedim bu kadar nefes tüketiyor vardır bir bildiği, bir bilmemizi istediği... Hem üzülüyorum ben, çok önemli bir şey anlattığını sanan ama aslında kimsenin iplemediği insanları görünce. Çok saçma, adam eften püften şeyler hakkında kitap yazıp panel konuşmacısı oluyor falan, sen oturup kendine üzül asıl, değil mi? Beş para etmez adamlardan hayat dersi alıp hayata atılma çabasındasın, gitmiş milyonlar kazanan ve cümlelerine "70 milyona sesleniyorum burdan" diyerek başlayan biri için üzülüyorsun.

Aslında bunu anlatmak istemiyordum bir dakika lütfen, şerefine kadeh kaldırabileceğim şeylerin yoksunluğundan bahsetmek istiyorum. Tanımadığım birilerinin sözlerinden alıntılar yapmak geçiyor aklımdam ama içimden gelmiyor açıkcası gereksiz buluyorum artık filmlerde ve kitaplarda anlatılan hikayelerden kendime pay biçmeyi. Sadece şunu bilin ki; şişedeki son yudum %89 tükürüktür.

Sitcom yaşamlar diyerek başladım ama vazgeçtim ahkam kesmekten. Belki başka zaman.


ve bir adet tadımlık...

3 yorum:

Phaedrus dedi ki...

son yudum %89 tükürük.. bugün karşılıklı efes fıçı + iggy pop keyfi yaptığım bir arkadaşıma hatırlattım bunu, senin de aklından geçmiş sevdim bunu. film repliklerinde hayatının izlerine rastlamak kadar trajikomik birşey de yoktur sanırım, var mıdır yoksa?

(Süper)Cem dedi ki...

haha şişenin son yudumu %89 tükürük değil malesef :p geçenlerde bir belgesel kanalında, böyle abidik şeylerin testini yapan tipler vardı. "mit busters" olabilir sanırım. orada denediler bunu ve daha az çıktı tükürük :p

Buzcevheri dedi ki...

Yaa onca zamandan sonra blog okuyucu sıfatımla aha da şuraya geldim moralim bozuldu. Temayı değiştirmişsin üzüldüm. Öncekini çok seviyordum, bütünleştirmiştim seninle. Bu tema ise kelimelerin soyağacı tadında. Seviyordum tavan arasını ben. Ühühühühü

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...