22 Ocak 2009


8 gün önce burktuğum ve bilmem ne bağlarımı zedelediğim bilekleğimi bugün yine burktum. ne büyük salaklık değil mi? evet öyle, dikkat eder insan biraz de beni azarla okuyucu, kızmayacağım.

bugün erdemle buluştuk yine ki onunla buluştuğum gün burkulmuştu zaten bileğim tam evlerinin kapısına geldiğimizde. bugünse otobüsten inip sahile doğru yürürken burktum bileğimi. ki otobüste bileğimin artık iyileştiğini yürüyebildiğimi sadece hafif morlukların kaldığını falan konuştuk. sonra indik yürüyoruz sahile...


"aaahh!..." (can hırac yanındakinin koluna yapışmaca)
"ne var ne oldu?"
"sana aynı bileğimi yine burktum desem"
"şaka mı yapıyorsun?" (ki haklı çocuk benden beklenir böyle iğrençlikler)
"hayır oturmam lazım"

yaklaşık 15dk. boyunca ordaki bir kebapçının ya da bilmiyorum lokanta gibi birşeyin dışardaki masasına oturduk. ben inanamıyorum bu olana, aynı bileği aynı mekanda aynı kişinin yanında aynı salak muhabbetleri yaparken yine burktum. var bir pisliklik ama bakalım.

doktora falan gidelim dedi arkadaşım ama istemedim, şişti ve morardı yine ama seke seke yürüyebiliyorum gibi. oturduğumuz yerde baya güldük bu salak olaya ama yılmadım ve destek alıp seke seke, dinlene dinlene yürüdüm sahilin sonuna kadar, extramı içtim fotoğraf çektim müzik dinledim eve dönerken alışveriş bile yaptım yani o derece inatçıyım. şimdi yine çok güzel bir şişilğim ve etkileyici moruklarım var bileğimi merhemleyip sargılama işlerine devam edeceğim.

bir kere daha olursa kırılır artık diyorum.

fotoğraf:gölcük/değirmendere sahil, yeşil bir gelecek için fabrika bacaları ve evet merceklerimi temizlemem lazım.
fotoğraf editi: bu fotoğrafı ben değil erdem bey çekmiş, onun eseridir efendim. karışıklık için özür dilerim, zaten anlayanlar olmuştur belki ben olsam daha iyi çekerdim ehuehuhee...)

8 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

bi daha geçmiş olsun o zaman..
bu arada, gerek alışveriş gerek gezme tozma olsun, burkuk bilekle yaşama azmine hayran kaldım..xD
ama bu hareketleri destekliyorum gidişata bakılırsa daha ihtiyacın olucak :P
(felaket tellalı? yok öyle bişey.. gönül ister o bilekler burkulmasın, "dedim ama çıkmadı" olsun, kıvırmaya çalışıyım "yoo ben öyle dememiştim ki, hiç hatırlamıyorum" diye)

(Süper)Cem dedi ki...

efendim geçmiş olsun tekrar tekrar.. dikkat ediniz diyeceğim ama pek uyacak gibi değilsiniz? hehe.. ayrıca fotoğraf şükela olmuş. seviyorum bu tarz konseptleri.. bi extra olsa bende içerdim şimdi bee..

Unknown dedi ki...

bilek burkmak senin için bi' yaşam biçimine dönüşüyor git gide.Paris,Marsilya,Nantes diye niyetlenirken Gölcük yerlisi olucaksın hakim olamadığın bileklerin yüzünden.(Kargoyla kahve,vodka ve çorba yollamak huyum değil,yanar o hakların,9 yaşında çocuk gibi geçti! geçti! sayılmaz ! sayılmaz ! derim hayatının geri kalanını orda geçirmen kesinleşirse.)

Phaedrus dedi ki...

bide bize burk o bileği lan hadi nolur mimi xD bir daha netten uzak kalmamalıyım lan sürekli bişeyler değişiyor

Buzcevheri dedi ki...

Geçmiş olsun canım.

La Santa Roja dedi ki...

Yer etmiş o burkuk püüü! Koşturmaca atlamaca zıplamaca yok be gülüm artıkın. Çok geçmiş olsun.

erdem dedi ki...

http://ktunnel.com/index.php/1010110A/1bb90388f0d9cf2791a36889d9cea3ae3749354f9f6e53a3ce94a058293d988a65ec0e09173c279415224#

en birinci benim çektiğim foto olsada burda da güzel ve duygusal çalışmalar var. bugün yoksun :( sıkıldım en son bakü ceyhan boru haatına sığınıp boruların içinde yaşıcam. özledim lan ne güzel bi gündü. öyle böyle falan filan

Nikki dedi ki...

ay kıyamam meleğim.. kaç gündür konuşamadıkta, okumasam haberimde olmayacak. çok çok geçmiş olsun ama dikkat et kendine. özelliklede sen, birçok kişiden farklı olarak basit bir et parçası değilsin azizim.. zarar görmeni istemeyiz ^^

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...