politik fikir şeysi.

by Ocak 31, 2009 0 yorum
Selam insan.

Davos'ta krize neden olmuş bizim Recep Tayyip Erdoğan.Yazacaktım aslında ama biraz durup bekledim bakalım neler diyecekler diye. Uydudan canlı kanlı izliyordum bende, tıpkı bir araştırmacı gazeteci edasıyla, çok eğlendim açıkcası, Erdoğan'ın David Ignatius'a aparkat indireceğini düşünmüştüm, tam da sağında oturuyordu zaten, iyi bir seyirlik olurdu bence. Ama olmadı, onca siniri Perez'e ettiği bir kaç hakarete varan cümle ile geçiştirdi (ki haklılık payı olsa bile edilmeyecek laflardı) Ignatuius'u (nasıl telaffuz ediliyorsa) da paneli terk ederek protesto etti. Ama fark etmişsinizdir nasıl kıpkırmızı oldu sinirden. Hele David beyamca iyi kurtuldu lan, piçak falan da çekebilirdi o an, yanağa bir faça falan, olur olur yani. Farklı bir tavır koyma oldu ama iyi oldu. "Türkiye çadır devleti değildir!" lafını da sevdim ayrıca, gerçi şimdi İsrail heyetinin Türkiye ziyareti sırasında bu başkanlar 5 saatlik bir görüşme yapmışlardı sonra da dostça ayrılmışlardı falan, ardından (3 bilemedin 5 gün sonra)İsrail Filistin'e bomba yağdırmaya başlamıştı. Düşününce "kime ne yutturuyorsunuz lan!" diyesim de gelmiyor değil. Ama durup izlemek lazım biraz daha bakalım, neler olacak. Hem bendeniz facia ibremi çoktan Obama'ya ve Afganistan-Pakistan politikasına çevirdim. Obama Pakistan saldırısı ile ilk siftahını hiç gecikmeden yaptı. (ki adam daha seçilmeden öce demişti "Pakistan'ı vurabilirim, El Kaide ve Taliban'ı bitirmek istiyorum." diye. Dememişmiydi? Demişti abi, aç bak var, okudum ben NYT'da) Bush düşüyordu falan gülüyorduk lan en azından.

Neyse; çok sıkıcı konular bunlar harbi, yani kendileri bile ne yaptığını bilmezken bu adamların ne yaptığı ve yapacakları hakkında fikir yürütmeye çalışmak... Gerçekten çok saçma ve gereksiz.

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum: