21 Ocak 2009

höööaaah!..



ne sıkıcı bir gün. anlamadım nedir bugünü daha da sıkıcı yapan ve beni dışavurumculuğa salan. fransızca yeterlilik sınavından sonra ver elini Paris veya Nice dedim dün akşam, bu sabah vazgeçtim. çok boş geliyor lan, nedir yani? gidip avrupa'da okusam çok çok farklı, kültürlü, bilmem neli bir beyaz türk mü olacağım? hiç de bile! gidip yer, içer, sıçar en fazla da bir kaç adam ve kadın kafalarım ben orda, ha elimde diplomam ile paşa paşa dönerim o ayrı mesele. bu avrupa'da lisans, master, dil kursu vb. olayların gerekliliğini kafam almıyor hala. paris'e gitsem gezer tozar yemek yerim ne işim var 12 kişilik dilini bilemdiğim insanalarla dolu dil kurslarında veya ömrü hayatım boyunca hiç bir işime yaramayacak şeylerin öğretildiği üniversitelerde. en azından zamanında dalgasına yazıdğım dsöyl'den madde 4 gerçekleşmiş olur. bu da birşeydir. höaah acıktım ben!..

3 yorum:

Buzcevheri dedi ki...

Görseldeki anahtarlığın aynısından arkadaşım getirmişti Fransa'dan. =)

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

AAA görseldeki anahtarın aynısı fransada var ...

ama daha büyük ..

:D:D

Adsız dedi ki...

heyy bende bu anahtarlıktan var :D

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...