by Ocak 09, 2009 1 yorum
.
.
.

Şimdi işin ilginç yanı gazetecilik okuyor olmama ve hocalarımın bana bakıp "senden ya ekonomi ya da siyaset yazarı olur yavrucum" demelerine rağmen zerre haz etmem politik konulardan. Siyasetten anlamam demiyorum, az buçuk fikir beyanatı bile yaparım bazen bazı insanların arasında bazı muhabbetler sırasında ama nedense başlattıkları şeylerin sonunun ne olacağını bilmeyen insanların işlerini konuşmanın herhangi bir farklılık yaratmayacağı kanısındayım.

Az Buçuk Ne Oldu Ne Bitiyor Ne Olacak Beyanatı;

İsrail'in Filistin'e saldırması olayını kınıyoruz hepimiz değil mi? Kınamamak imkansız mail kutularımız dolup taşıyor kendi memleketini parayla satanların fakir halkı ortada bırakıp gitmesine bir ses çıkarmamız lazım değil mi? Meydanları doldurup Hamas sloganları atmak çözüm çünkü evet. Hazırlıklı ol okuyucu çünkü daha çok mail alacaksın ve haberleri izleyemeyecek duruma geleceksin. İnsanların (din dil ırk farketmez) ölümlerini izleyeceksin haber diye, aslında hiç bir ölüm haber değeri taşımıyor biliyor musun? BBC'de 10, CNN'de 8 saniyelik altyazı değeri var ölenlerin. Aslolan diplomasi, aslolan toprak, aslolan silah ve güç.

Hazırlıklı olmak lazım çünkü her ne yaptıysak olmadı. Ortadoğu'da İsral'i ehlileştirme çabasına giren sayın Başbakan'nımızın "zorunlu" başarısızlığının sonucu karışan işler benim fikrime göre daha da kötüleşecek. Nasıl? Filistin'den sonra önce Lübnan'a sonra da Suriye ve Mısır var sırada. Komplo teorisi falan değil kağıt üzerinde koordinat belirleme...

Birleşmiş Milletler'in bu kadar acizleşebildiğine ne demeli peki. İsrail'i kınama kararı alıp Amerika tarafından durdurulan ve veto hakkını bile kullanamayan bir Birleşmiş Milletler! Komik değil mi? Ne kadar işlevsizmiş Birleşmiş Milletler.

Hadi teori üretelim; Araplar birleşmiş(!) İsrail'e karşı saldırı hazırlığı başlıyor.

1- Selam 3. Dünya Savaşı, biz maymunları bekliyorduk...
2- 3. Dünya Savaşı mı? Amerika İsrail'i vurdurmaz!
3- Rusya, Kuzey Kore, Çin tek bir ağızdan "Amerika, Amerika biz varız burda."

Saniyesinde Dünya Savaşı çıkardım değil mi? Korkma ama gidişat bu. Çok beklediler zaten ben daha erken bekliyordum.

Mülayim müslüman Türkiye'ye ne olacak peki?

Bize bir şey olmaz, hani şakasına değil, gerçekten bir şey olmaz. Hiç bir şeyimiz yokken savaşlar kazandık evet ama sıcak savaş bitti değil mi? Kimse cepheye inmiyor artık. Peki kim tek bir düğmeye basma cesareti gösterebilir?

Hadi bu sorunun cevabını arayalım.

Sonuç:

Teoriler bir yana şu an ki bu kavga bu savaş Vaad edilmiş topraklar için mi? Hayır, İsrail Hamas'ı istemiyor! Neden? Destekçisi fazla.

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Yazının tarihinden, ancak tamamnlanabilmiş bir taslak olduğu çıkıyor ortaya hehehe

Dün yazacaktım aslında ama sinirle unutmuşum. Arapların birleşip birilerine kafa tutmaya g.tleri yemez. Teker teker atlarsın ülkelerine, teker teker katledersin hepsini. Onlar sadece ellerinde tabutlarla allahuekber çeker sokaklarda. Araplar kadar kolpa bir ırk gelemez bir daha dünyaya.

Ayrıca değinemediğim konulardan bir tanesi de, üçüncü dünya savaşının gelmesini bekleyenlerden ve isteyenlerdenim. İçinde ya da dışında olmamız önemli değil. İyilikle gelmeyen sonuç, yıkımla gelecektir. İnsanlığın sonu elbette gelmeyecek ve o güzel günleri yaşayamayacak tabiat ana, ama yıkımdan yeni bir dünya doğabilir. Gerçek anlamda bir yıkım. İnsanların sokaklarda açlıktan öldüğü bir yıkım. Tabiatın artık gereken darbeyi vurması gerekiyor. Kurtuluş barışta değil, yıkımda. Binlerce yıldır barış safsatalarıyla beynimizi s.ktiler ama kimse mutlu ve huzurlu bir yaşam süremedi dağ başında kendi halinde yaşayanlar hariç. Hepimiz ölelim de bari, muradına ersin insanoğlu. Rahatına kavuşsun tabiat...