29 Aralık 2007

SUS.ALLAHIMA YERİM SENİ!..

penguenden giden gitti falan da ben kopamadım alıp okuyorum hala.. genelde mutfak tezgahına yayıp diz üzerine çöküp okuyorum bık bık bık şekilde. açıkcası eskisi kadar çok gülüp düşünmüyorum ama geçen gün denk geldi Özer Aydoğan'ın özercik'i böle bi başladım ahahahaaaauuhahaahhaa olayına babam geldi mutfağa baktı böle uzun uzun "senden cidden bişi olmaz kızım" gibilerden... lan cidden komik geldi be tip falan gözlüklü dobişko gözler böle kötü kötü bakıyo falan ne biliim bi sıcaklık hissettim aramızda bağ oluştu özerciklen... bu hafta espri bulamamış, balığına "ŞŞT LAN... ZOR DURUMDAYIM ESPRİ VERSENE!" diyo, muhabbet ""GÖLGELERİN GÜCÜ ADINA GÜÇ BENDE ARTIK!" ile şenlenip "MÜREKKEP BALIĞI UYUMA!" balık:"ABİ HİÇ GEREĞİ YOK!" diyerekten devam ediyo, sonra da "ABİ BOŞYERE GERDİN ORTAMI! IŞIKTI KIVILCIMDI!" "SUS ALLAHIMA YERİM SENİ" "ABİ KÜRKLÜ DON KAŞINDIRMIYOR MU?" diye bitiyor. (aha lan tarayıcı alacam şimdi karar verdim) penguen okumaya devam edeceğimdir özercik olduğu sürece... iskeletor bile çizmiş lan aynısı hemi de ahahahahaaaa.....

herkes aynı fikirde penguen eski tadında değil falan diyorlar ama iyi yine... bu haftaki Kaan Sezyum'un OH YES! olayı, Alpay Erdem'in kişisel saçmalıkları falan süperdi bence.. . ha hangisi gebertiyo seni gülmekten, çay koyarken düşündürüyor derseniz hiçbirini tiklemiyom... ama komik la yine de Uykusuz'un ardından iyi gidiyo, dedim ya bağ var aramızda kopamıyorum Erdil hocadan...

Hiç yorum yok:

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...