Nihat Ziyalan sağol varol

by Nisan 30, 2008 5 yorum
Gece gece Dookieciğimle takılmaca, gece kuşu style her zamanki gibi. Acıktık(m) falan fıstık, o ara esc demişim gitmiş konuşmanın başları, amaaan sanki çok büyük olay, Nihat Ziyalan büyük adam azizim büyük!!

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
kendime resmen kahvaltı hazırladım Dookie:Ç

Sercan oto-ileti: Merve bende mutfaktayım acep Lake House filminde ki gibi yıllar arasında ki bağ da aynı mutfağı kullanıyor olabilir miyiz NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ahahahahahaa klşklş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
gelirken su getir la su almamışım, ya da bi çay mı demlesek dookieciğim yaw :D

Sercan oto-ileti: Merve bende mutfaktayım acep Lake House filminde ki gibi yıllar arasında ki bağ da aynı mutfağı kullanıyor olabilir miyiz NN

Sercan:
geldim

Sercan:
ama olmuo böyle

Sercan:
suyunu da kalk kendin al gel NN

Sercan:
benim her zaman yanımda 1.5 lt su bulunur bi kere .ş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
benimde var ama masaüstünün orda oraya gidene kadar mutfağa giderim olum:D

Sercan:
ya canımcım

Sercan:
bak sen halen olayı kavrayamamışsın

Sercan:
ben masanın oraya hep su bırakırım

Sercan:
1 yıl bilemedin 2 yıl sonra

Sercan:
sen o suyu bulacak

Sercan:
içeceksin zaten

Sercan:
senaryoyu kavrayamadın heralde

Sercan:
NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
abart abart anasını satiim, yosunlanır lan:D

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
o kaar da değil

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
zaman mekan bıdı bıdısıymış

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ya serrcan ben o filmin sonunu izlemedim ya

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ne oluyo sonunda cd bozuktu benim ehii:D

Sercan:
söylemem kro.

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
hadi ordan sen şuna sandwich yiyorum kızım ya ellerim dolu yazamam desene:D

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
aç insan:D

Sercan:
o ha kopx

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
bildim dimi

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
klş

Sercan:
ben sandwich'i bitirdim bile

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ooo asıl sana o ha

Sercan:
kendinle karıştırma beni .ş

Sercan:
o bakımdan o ha deme

Sercan:
litfen

Sercan:
ztn el kdr bile dğl

Sercan:
yaptığım şey

Sercan:


Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
bakımlı insan seni göbek yapmıyım diye gece gece yemiyon bişi dimi seni seni...

Sercan:
ya ztn

Sercan:
var olan bir balkonum var

Sercan:
doublex yapmıyayım diyorum

Sercan:
NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
klşklş

Sercan:
ben Türk erkeği standartları endstütüsüne göre hareket ediyorum NN

Sercan:
enstitü olacaktı o ama neyse .ş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
:D:D:D:D

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
klş

Sercan:
ya babamı bir süredir

Sercan:
tv'de 1 program izlerken görüyorum

Sercan:
kadınlar erkekler çıkıyor evlenmek istiyorum diyolar

Sercan:
tlf'lar gelio hatunlardan

Sercan:
sonra stüdyoya geliolar fln

Sercan:
ahahea

Sercan:
bende istiyorun .ş NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ha bi o eksikti sercan bi onu yapmamıştın klş

Sercan:
egomu tatmin edicem

Sercan:
en çok beni arıyacaklar

Sercan:
stüdyoya gelmek isticekler

Sercan:
hayranlarım sercan sercan diye bağıracaklar NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
sonra kalkıp eski sevgililerin gelcek stüdyoya

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ooo ne cümbüş olur

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
destekliyorum git katıl:D

Sercan:
o ha onlar gelmesin NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ya dookie baban neden izliyo o programı la:Sklş

Sercan:
bekar adam

Sercan:
belki kendine göre bulcak

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
deme klşklş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
aslında senin yaş da geldi geçiyo

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
sende o arada kaynarsın çifte düğün hesabı

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
baba oğul katılın programa şansınız artar:Ç

Sercan:
ya ben böyle ya ne bileyim

Sercan:
tanımlayamıyorum

Sercan:
öyle işte

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
az önce ex hatun msj atıp "hiç olmazsa arkadaş kalalım" ayarı çekmey kalktığında "ok
beybi no problım yani" diyecektin...

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
bak şimdi işin programlara kaldı... yaa naber.

Sercan:
ex hatunu n'apiim ya

Sercan:
ben esir olmak istesem

Sercan:
asker'e gider orda kalırım .ş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ha senin askerlikte bekliyo dimi

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
kimse almaz olum seni...

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
babanın kısmetini kapama bari otur oturduğun yere:D

Sercan:
sende mi :ü

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
evet bende brütüs

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
üzülme olum, olmadı seni pcnin kasasıyla eveririz

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
kıvanç da yanına gelir o da kasasıyla evli zaten

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
öle paşa paşa oturur yaşlanırsınız, dizi film albüm falan indirip gül gibi geçinir
gidersiniz :F

Sercan:
oha!

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
yarım saat smilimi aradın klş

Sercan:
yok pinhaninin son albümüne bakıyordum NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
bak bak albüm film dizi bak sen daha :D

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
bu arada sevmedim ben pinhaniyi yaw

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
çok ağlak zırlak geldi bana:S

Sercan:
bunalıma gireceğim ve doktorun koyacağı teşhis MERVE olacak :huh

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):


Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
hani kahramanındım şuna bak yüz yaptı hemen:Ç

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
halka mal olmuş biriyim ben psikoloğunuda döverim .hıh

Sercan:
yüz yaptı ne demek

Sercan:
yerden yere vurdun sen beni

Sercan:
hatta kıvanç ı bile vurdun

Sercan:
qq

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):


Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
kıvanç ı arasam mı bu saatte dersin...

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
böle uzun uzun çaldırsam falan

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
çok pis küfür eder dimi:D

Sercan:
Turkcell ya ara ztn hemen

Sercan:
:huh

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ay hala .hıh diyor:D

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
domatesler kafa yaptı bende normaldir

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
alış ble muahbbetlere

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ö olcak orda b ile l nin arasında

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ha bi de y varmış

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
onuda araya bi yere sıkıştır işte kafana göre

Sercan:
ben annamaz :huh

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ya yerlerdeyim şu an klş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
bu yazıyı bloga koycam sercan

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
herkes okusun

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
hatta siteye de mi koysam ki .?

Sercan:
kahrolası pislik

Sercan:
açlığımdan faydalanma

Sercan:
yemek yiyeyim sen görürsün

Sercan:
NN

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
:Ç klşklş


Sercan:
aveanı tak

Sercan:
rahatsız edicem seni

Sercan:
hahaha

Sercan:
kopx
Sercan bir ses gönderiyor.

Eylem: "hahaha!" sesini çal

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
korktum la başka sayfayabakıodum öle çaldıklş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
hahahha diyeklş

Sercan:
sezercik aslan parçası filmindne bir sahne

Sercan:
eğer 1 saat içinde istinye vapur iskelesine gelmezsen

Sercan:
piçini tavuk gibi boğazlarım

Sercan:
kopx

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
klşklş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
yutuptan izlesem mi ya severim o filmi:D

Sercan:
ahahea

Sercan:
nihat ziyalan

Sercan:
süper kötü adam yau

Sercan:
onun gibi gülebilen yok

Sercan:
şu asalete bak

Sercan bir ses gönderiyor.

Eylem: "hahaha!" sesini çal

Sercan:
o ha

Sercan:
kahrolası google'a

Sercan:
ismimi soy ismimi yazıyorum

Sercan:
2006 - 7 yılı

Sercan:
devamsızlık tablosu çıkıyor bizim üniversitenin

Sercan:
kopx

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ahahahahaha klşklş

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
dur bende yazcam

Merve // il me dit des mots d'amour *,* (LL):
ahahaha klşklş güz dönemi devamsılıktan kalanlar tablosu klşklş
.
.
.
.


öle devam ediyoruz daha, benim adımı yazdım google bişi çıkmadı, ama mimi wonka yazın hep ben hep ben kahretsin!

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 yorum:

♥kissypunk♥ dedi ki...

alla ikinizide nası biliosa öle yapsın iki deli manyaklar sizi :D
sercanı kasayla everme işi komik olmuş yaw haha :D
neyse madem hadi bakam :D

Dookie dedi ki...

Elif sen bari yapma uyma şu deliye :P Hadi onu geçtim hiç mi acımıyorsunuz ya bana :(

Mimi Wonka dedi ki...

Mimi bir ses gönderiyor.

Eylem: "hahaha!" sesini çal

♥kissypunk♥ dedi ki...

koptum nan :D

Dookie dedi ki...

Terbiyesizler :huh

=)