44. Uluslararası Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu

by Nisan 17, 2008 2 yorum
3 gündür deli gibi izliyoruz. TRT-2 14:00-19:00 arası reyting kazanıyor sayemizde.

Çok seviyoruz çok. Okul kapansın alacağız bisikletleri kendimizce turlayacağız.

Yarın saat 15:00 'de Marmaris-Fethiye etabı var, görsel bir şölenin zevkine varacağız demektir, içimiz ısınacak o görüntülerle, coşacağız yine ve "şimdi orda olup pedal çevirmek vardı" diye hayıflanacağız.

Vakti olan izlesin derim.

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

Canselmo dedi ki...

Biraz muhalefet gaga olacak ama izlemesi hiç ilgimi çekmiyor. Velhasıl, küçükken manyak gibi bisiklete binerdim. Sonra yaklaşık 40 km'yle falan giderken, yan düştüm de 3-4 metre sürüklendim. Bi' süre soğudum haliyle. İzmir'de oldu ayrıca bu olay, İstanbul'da bisiklet olayı zor.

..lady jade.. dedi ki...

benim hiç bisikletim olmadı ühühühühü:(

bi' ara güzel bi' çizikli film vardı bebeklerle ilgili, orda bebek düşmanı manyak angelica vardı bisiklete sibiklet derdi aklıma geldi,severdim o çizikli filmi.