07 Şubat 2009

Akşam Olunca Eve Dönüş Yolunda Dinlenen Şarkılar Vol.3


...şu, zamanımızın yeni yetmelerin bazı ünlü kişilere delicesine saplanıp kalması gibi hayranı olduğum tek adam var o da Tiersen. Bir de şu mekanın güzelliğine bakarmısınız lütfen! Üstüste konmuş o kırmızı sandalyelere bakınca sizin de içiniz burkulmuyor mu? Peki o tek ampüle ne demeli! Oturup şarap içeceğiz seninle Tiersen ve fotoğraflarını çekeceğim, bana hazırlıklı ol!..




1-La veille 2-Le matin 3-Octobre 4-La Boulange 5-7 pm

4 yorum:

Phaedrus dedi ki...

tekrar keman çalmaya başlasam mı ki diye düşünüyorum...

Adsız dedi ki...

Cok guzel! Benim de Amelie'yi tekrar izleyseim geldi.

Dreamtime dedi ki...

aynen çok güzeeel.hemen ben de dinlemeye koyuluyorum.

börtü dedi ki...

bi tane de benden olsun.

something to live for
yann tiersen & shannon wright

:)

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...