ucube olarak tanınmam..çok da tın durumları vol.456

by Haziran 06, 2007 1 yorum
boş zamalarında ne yaparsın genel zırvalama sorularına zırva şeklinde cevap vermek yerine bilemiyorum belki de karşımdakini adam yerine koyma salaklığını yaptığımdan dolayı,bu sefer zırvalamayayım diyerek gerçekten hobilerimi saymaya başlamıştım;puzzle,maket,kitap,müzik,vs vs...lere kadar herşey normaldi de "işte bazen fotoğraf çekmeye çıkarım,dolaşırım falan gerçi kedi köpek çekmekten gına geldi hahhahhhaa..sonra ansiklopedi okurum,özellikle eski basımları.." "HÖNK!!" karşımdaki maldan gelen tepki..ne etki ettiysem tepki verdi ayı HÖNK!! diye... ben yine kibar kibar "niye canım ben ansiklopedi okumayı severim,sanat tarihi serim falan vardır tekrar tekrar okurum valla,ben seviyorum bu şekil şeyler okumayı mesela sözlükte okurum ben..." "sözlük???" "evet bildiğin TDK sözlüğü.." gözleri fal taşı gibi açılmış bana bakan ayı küçük dilimi yuttum pozisyonlarında,sanki ne olduysa.. burada bir gerçeği açıklamadan geçemeyeceğim;aslında ilk "hönk!"ten sonra alacağım tepkinin "seni ucube seni.." şeklinde olacağını düşünmemiştim..saflık işte,sanmıştım ki bu "aa çok ilginç ben hiç denemedim öyle şeyler okumayı" falan filan diyecekte,muhabbete devam edecez falan sanmıştım.. ama çok şey beklemişim tabi... herneyse hani bazı insanlar vardır,onlara absürd gelen birşeyi söylediğiniz zaman şöyle bir baştan aşağıya süzerler sizi,hani filmlerdeki gibi... heh işte bu da beni öyle bi süzdü falan,çok rahatsız oldum,sanki salak bir sitcom içindeydim ve o tok tonlu dış ses slow motion halinde baştan aşağıya süzülen "ben" ile ilgili karşımdakinin fikirlerini seyirciye bildiriyordu... "aman tanrım sözlük mü okuyormuş,dalga mı geçiyor acaba,uzatma tamam,tam bir ucubeye çattın oğlum hadi hadi konuyu kapat ve hala vaktin varken kaç çabuk.."
gülme efekti,ardından gelen bir kaç vıdı vıdı bıdı bıdı ve sonrasındaki "görüşürüz bye" repliği.. benimde çok umurumdaydı sanki... rahat rahat içtim kahvemi,okudum kitabımı sesiz sakin ohh miss..

şuna bak be etrafımda o kadar çok amerikan fotokopisi varki durum değerlendirmem bile sitcom kıvamında... ne yani şimdi o okulun sporcu yakışılısı,bende kütüphaneci kıvamındaki ucubik kızı mı oluyorum..

kafamın çalışma şeklinde bir sorun olduğuna kanaat getirmiş bulunmaktayım... ben şu olayı baştan bir kez daha düşüneyim en iyisi...

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

İyiymiş böyle. Pek düşünmeye gerek yok.