by Temmuz 13, 2009 8 yorum

En büyük hayalkırıklığımın ne olduğunu düşündüm bugün okuyucu. Akşam eve dönerken minibüsün canımdan yukarı baktım, balkonun iç demirlerine ip bağlayıp salıncak yapmış 12-13 yaşlarındaki bir kız gördüm. Önce gülümsedim sonra çok feci üzüldüm. O kız beni kahretti.

Üşengeçlikten yanımda taşımadığım fotoğraf makinem geldi aklıma ilk, ama bu nafile bir düşünceydi, düşünmek birşeylerin istediğiniz an da varolmasına yetmiyordu çünkü.

Yanımdaki bayana "sizin mutlaka kamerası olan bir telefonunuz vardır, rica etsem şu balkonda sallanan kızın fotoğrafını çekip size vereceğim adrese mail atar mısınız?" demeyi düşündüm. Tabi minibüs çoktan geçmişti kızın balkonunu. Zaten olmayacak bir düşünceydi dedim, iyi ki düşündüğümüz herşey o an gerçekleşmiyordu.

mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

8 yorum:

Darkohl dedi ki...

Fotoğraf makineleri hayat kurtarır anam. Benim de pek çok kaçırmışlığım oldu. Ezik.

(Süper)Cem dedi ki...

ben geçenlerde tamamiyle taşşak için yazılmış olduğunu gördüğüm bi ilan gördüm çemberlitaş tramvay durağında. şöyle yazıyordu:

KIZILDERİLİYE 2+1 VE 3+1 KİRALIK EVLER. (TELEFON NUMARASI) KIZILDERİLİ OLMAYAN ARAMASIN!!!

işte o an bende senin gibi hissettim. telefonumda var kıytırık bir kamera ama ben ayarlayıp çekene kadar tramvay sirkeciye inerdi.

ama o kızın eğlendiği yüz ifadesindeki mutluluk falan? iyidir lan herhalde. yakalanması gereken bir kare olmalı.

La Santa Roja dedi ki...

Üzülmenin sebebi sadece o kareyi kaçırmak mı yoksa başka bir yere mi dokundu bu kızcağız Mimi?

mimi wonka dedi ki...

İkiside.

Alässe_isis dedi ki...

balkon demirleri ve küçük çocuklar beni korkutur her zaman. senin yerinde olsam aklıma anasınıfı dönemlerimde birgün balkon askılarına tutunup oynarken düşen arkadaşım gelirdi. iyiki düşündüğümüz herşey o an gerçekleşmiyor.

(Süper)Cem dedi ki...

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalEklerDetay&ArticleID=944642&Date=17.07.2009&CategoryID=41&CMessageID=479992&CRes=1#fc479992

al işte :D

(Süper)Cem dedi ki...

kayıp aranıyor :)

mimi wonka dedi ki...

:D