by Temmuz 06, 2009 4 yorum
Salonda spor yapan kokoş tiplere katıldım.

Tabi benim süpsüper eşofman takımlarım falan yok, tarzım değil. (tarzı değilmiş, haspam!)

Bir de üstüne para veriyorum, 2 gün spor (karmaşık böyle step bilmem ne vs.) 1 gün pilates.
Alt kat komşumuz da benimle geliyor tatile çıkmasına 3 hafta mı ne kalmış bir kaç kilo vermesi gerekiyormuş. (kiraz diyeti yapsana, akşama kadar klozette oturursun ama olsun işe yarar bir detox şekli.)

Bazen boş bir anıma denk geliyor ve;

- Mimi sende benimle gelir misin, arkadaş olursun bana.

...türündeki yaklaşımlara tav oluyorum.

- Olur gelirim 1 ay spor yaparım bende seninle.

Hadi bakiim, yolun uzun yavrucuğum.

...

Ehliyet sınavına girdim geçen gün. Çok kolaymış lan. Ehliyeti alırım yani kesin. Direksiyon dersleri de matraktı. Araba kullanmamın 2. günü transit yolda 5.vitesde gittim, gözetmenim "sen ilk kez araba kullandığına emin misin kızım?" deyip güldürdü beni. Dağa tepe tırmandım arabayla, eğimli yolmuş bozuk köy yoluymuş vs. zordu ama eğlenceliydi de. O yollardan sonra asfaltta bastım gaza, bastım gaza.

Eğitim aracımın adını da "Fıstık" koydum.

...

Bir arkadaşımla karşılıklı içeceğiz diye sakladığım bir şarap vardı (kaç ay olmuştu 9 mu ne) ellemiyordum ona hiç. Bugün açtım. Şarap yattığı yerden belli olurmuş hacı. Üstünü toz kaplasın falan sorun değil. Yatacak böyle sere serpe ahşabın içinde karanlıkta, en yavan şarap ortalama üstü olur.

1 şişe şarap = + 30dk. daha adımlamaca

...

Gelirim yine buralara, görüşürüz bence.


mimi wonka

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

mitsubüşü dedi ki...

ahaha annem kiraz diyeti yapıyo, lanet :D

(Süper)Cem dedi ki...

bende şu an şarap yuvarladığım için pek keyifliyim aslında.. mayhoş tadının son kadehini yudumluyorum..

ve bende bir dahaki ay bir spor salonuna gideceğim. çok mu gerekli? değil. sakatlandım ya, top oynayamıyorum ya, zaman geçirmece olsun işte. belki göbek gider falan?

cornelius dedi ki...

bi' şarap daha vardı vakt-i zamanında içilecek olan, beyezdı hatta... kimbilir şimdi hangi midede sallanıyor, hangi beyin kıvrımlarına renk katıyordur...
(durduk yere taş ocaklarını yıkarım üzerine :)

La Santa Roja dedi ki...

Ahah welcome on board Mimi. Ben de 4-5 ay gittim, parasını verdiğime göre giderim kesin diyerek ödediğim 1 yıllık aboneliğim de yandı bitti kül oldu. Ama spor iyidir. Şarap daha iyidir :)