28 Kasım 2008

So high, Süğperneyçırıl!

wazzup
hay aq bu ne bu lan, ... :D:D

aYSu88
manyaq bunlr abi yaaaw muhahaha :))))

.
.
.


Yukarıdaki alıntıyı anlayanlara selam olsun, çok güldüm lan ilk gördüğümde, bu geceki lak lak muhabbetini blog yazısı yapıp başlık ararken yanımda duruyordu dergi alıntı yapayım ne olacak dedim, telif falan istemezler nasıl olsa dimi lan ahuheuhhae... (alıntı Uykusuz Dergi'den anlamayana da selam olsun, alsın okusun)



Arkadaşım Bro. Supernatural'ı izliyor, hani manyaklık derecesinde dizi takipçisi olmuş. Delirdi bir ara konuşurken, normal bir arkdaş muhabbeti yapıyorken, dertleşiyorken falan bir şey oldu buna, sanırsın şeytan girdi içine o derece ahahaskşljslolpaş... Bu geçlik nereye gidiyor azizim bilemiyorum, ama sonumuz iyi değil!



.
.
.



Bro :
hayat senin dostluklar senin ilişkiler senin
Bro :
herşey senin burda
Mimi Wonka:
ya felsefe yapma bana
Bro :
karar da tamamen senin olsun
Bro :
felsefe falan yapmıyorum be
Mimi Wonka:
acıktım zaten
Bro :
kimsenin dediğine bakma istediğini yap dicem sadece
Bro :
neresi felsefe
Mimi Wonka:
neyse
Bro :
hep açsın di mi
Mimi Wonka:
evet
Mimi Wonka:
olamaz mı
Bro :
supernaturalda senin gibi bişe avladılar
Mimi Wonka:
meyve yiyim bari
Bro :
bi yaratık
Mimi Wonka:
ahahaha
Mimi Wonka:
adi
Bro :
önce normal insan
Bro :
sonra acıkmaya başlıyo
Bro :
bastırılamaz bi şekilde
Bro :
inanılmaz bi şekilde yiyor
Bro :
yedikçe yiyor
Bro :
sonra kan görünce dayanamaz oluyor
Bro :
ve bir kez insan etinin tadını aldığında yüzü ve dişleri değişiyor
Bro :
yaratığa dönüşüp aralıksız taze et arıyor
Bro :
insan eti
Bro :
onu da yalnızca tamamen yakarak öldürebiliyolar
Bro :
kurşun işlemiyor
Mimi Wonka:
höh gece gece ne diyeyim sana
Bro :

Mimi Wonka:
manyak mısın olm
Mimi Wonka:
ben ona benziyorum yani
Bro :
merve
Bro :
ben supernatural oldum
Bro :
Mimi Wonka:
kapını pencereni iyi kapat derim bu gece
Bro :
ahahah
Bro :
gelip yeme beni
Mimi Wonka:
aynen
Mimi Wonka:
yazık olur bu parlak zekana
Bro :
ahaha
Bro :
yakarım seni
Bro :
saçlarından tutuşlarım
Bro
:

bal rengi falan kalmaz

Mimi Wonka:
taktın sende saçlarım ha
Mimi Wonka:
ne istiyon olum
Bro :
simsiyah olur kül ederim onları

Mimi Wonka:
ya git süğperneyçırıl izle sen
Bro :
her türlü yaratığı öldürme tekniğini biliyom
Bro :
bitti lan bitti
Mimi Wonka:
ahaha
Bro :
üstüme gelme ağlarım
Mimi Wonka:
lan iyice şu dizi manyağı fan kılap üyesi tiplere döndün ha
Mimi Wonka:
ne biçim diziymiş
Bro :
bi izle
Bro :
görcez senide
Bro :
dean dean diye gezecen ortalıkta
Bro :
15 yaş kızların gökhan diye gezmesi gibi
Mimi Wonka:
hey allam yareppim akıl fikir ihsan eyle
Mimi Wonka:
amin!
Mimi Wonka:
olum cidden liseli veletlere döndün sen
Mimi Wonka:
süğperneyçırılla kalkıp süğperneyçırıla yatıyorsun
Bro :
bitti lan
Mimi Wonka:
ahaha
Bro
:
1.5 ay daha 1 bölüm bile izleyemeyecem
Bro :
zaten alastair denen piç meleklere kafa tuttu ayar oldum
Bro
:
sam de bişe yapamıyo
Mimi Wonka:
arada ben sana süğperneyçırıl derim
Bro :
ne bok yiyecekler
Mimi Wonka:
aklına gelir üzülürsün
Bro
:

gelir seni avlarım
Mimi Wonka:
ha iyice triplere gir
Bro :
hahaha
Bro
:
sorma
Bro
:
bak
Mimi Wonka:
baffy baffy de vampayır sileyır
Bro
:
vampirin kafasını kescen
Bro
:
başka türlü ölmez
Mimi Wonka:
ahahah
Bro
:
kazık falan yalan
Bro :
vendigo görürsen yakman lazım
Bro
:
adamı çiğ çiğ yiyor ipneler
Mimi Wonka:
vendigo ne be
Bro :
yaratık

Bro
:
manyak bişe
Bro
:
shape shifterlar çok tehlikeli
Bro
:
her gördüğü insana dönüşüyo
Mimi Wonka:
öyle grup var lan
Bro :
gözleri parladığı anda görmen gerek
Bro
:
yoksa tanıyamazsın
Bro
:
onu da gümüşle öldürmen gerek
Bro
:
kalbine gümüş saplayacaksın
Mimi Wonka:
he bunlar var diyon yolda izde dikatli yürüyeyim
Bro
:
ya da gümüş kurşun
Bro
:
demon lar en kötüsü
Mimi Wonka:

Bro :
içine kaçabiliyolar
Bro
:
onlarıda devil trap kurup içine hapsedecen
Bro
:
sonra latince ayinle uçurcan
Mimi Wonka:
iyice kafan skilmiş olum senin manyak olmuşsun
Mimi Wonka:
yakında vatikana falan gidip
Bro :

Mimi Wonka:
şeytan çıkarıcı olursun sen
Bro :
yalnız sarı veya beyaz gözlü demon görürsen kaç
Bro :
colt lazım
Mimi Wonka:
ya bi sus lan
Bro :
bir tek o tabancanın mermisi öldürür onları
Bro
:
sarı gözlü azazel
Bro :
bi araştır neymiş bak
Bro
:
beyaz gözlüde lilith
Mimi Wonka:
ahaha allah seni, araştırıyım mı?
Mimi Wonka:

Bro :
lilith lucifer i serbest bırakcak
Bro
:
onun etrafında dönüyo olay
Bro
:
çıldırdım lan galiba
Bro
:
tutamıyom kendimi
Bro
:
durdur beni merve
Bro
:
ahahahaha
Bro
:

Mimi Wonka:
iyice manyklaşmışsın sen
Mimi Wonka:
aç poker falan izle
Bro :
rahatladım
Mimi Wonka:
hayata dön
Bro :
burdayım
Bro
:
ok
Bro
:
sorun yok
Mimi Wonka:
ben gidiyorum ama
Mimi Wonka:
şu konuşmayı blog a koyayım
Bro
:
işin yok niye gidiyon
Bro :

Mimi Wonka:
gidip uyuyacağım
Bro
:
aman uyu
Bro
:
güzellik uykusu dimi
Mimi Wonka:
ben zaten güzelim lan
Mimi Wonka:
sen yat o uykuya
Bro
:
git uyu da gü
zelleş prenses

Bro
:
ahahaha
Bro
:
bi laf vardır bildinmi
Bro
:
ben güzelden anlarım
Mimi Wonka:
ahaha kıvır beybi
Bro :
neyi kıvırayım la
Mimi Wonka:
dur dur bu güzel lafları geçen yerleride koyayım da
Bro :
seçmece yapma yiyosa
Mimi Wonka:
normal kızlardan sansınlar beni
Bro :
hepsini koy bakalım
Bro :
hahahahaha
Bro :
şirretsin sen
Bro :
seni avlayacam ulan
Mimi Wonka:
allam yareppim
Bro :
hunter moduna giriyorum
Mimi Wonka:
hala av diyo
Mimi Wonka:
git yat lan
Bro :
sen yat lan
Bro :
uykusu olan sensin
.
.
.


ki nedir yani 3 Kul hüvallâh 1 Elham okudun mu olmuş bitmiştir!

4 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Ahaha uzun uzun anlatmış bir de gaza gelip. Ben bunların hepsini aklımda tutamam bile, kazıkla öldüreceğimi yakmaya çalışırım. Allah kulunu biliyo da ona göre iş veriyo. Amin

Phaedrus dedi ki...

benim kuzen ahalisi taktı bu diziye, aynı ızdırabı ben çekiyorum çok fena çok ayrıca o dean büyük kardeşti dimi la? o herif çok kazanova lan, diğer salako kardeş daha iyi, daha komik, daha fondiri fonfon...

Buzcevheri dedi ki...

Öeeh okuyamadım hepsini. B.kunu çıkarmayı seviyoruz işte. Üç kulhuv 1 elham okuyup giderim ben bu yazı üzerine.

(Süper)Cem dedi ki...

Baboli iyi gazlamış yahu :s Takdir ettim abinin içinde yaşattığı dizi sevgisini ahahaha Heyecan vericiydi.. :s

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...