26 Kasım 2008

Akşam Olunca Eve Dönüş Yolunda Dinlenen Şarkılar Vol.1

.
.
.

Yeni bir Volume sıralamasına başlıyorum bugün. Yolculuk sırasında müzik dinlemenin zevki başkadır tabi. Ama bahsettiğim şey o değil.

Bazı parçalar vardır ki onları yorucu bir günün sonunda eve dönmek için trafikte takılmışken, etrafınızdaki insanları göz ucuyla seyredip arada buğulu camdan dışarı bakıp kendi küçük dünyanızda kurduğunuz güzel hayallerinizi düşlerken dinlersiniz. Bazı hastalıklı beyinler (benim gibiler) kurdukları hayallere saplantılı derecede bağlanıp, hayal dünyalarının eşiğinden içeri her adım atışlarında farklı bir insan olurlar. Duruşları, bakışları, konuşmaları hatta sesleri bile değişir, farklı bir perdeden başka birinin sesiyle konuşurlar.

Eve dönüş yolları kimseyle değil de, kendi içinizde kendinizle konuştuğunuz anları barındıran zamanlardır. O zamanlarda böyle şarkılar dinlenir, akşam ışıklarının oluşturduğu gölgelerin altından geçerken ya da bir başka hayal evinin kapısından içeri girerken...

1 yorum:

Phaedrus dedi ki...

her akşam eve dönerken beni dikizleme olasılığını görmezden gelerek tebrik etmek isterim seni. live with me koymuşsun dinlemediğime pişman oldum. ama yağmur yağıyordu ve sırasıyla tanita tikaram- twist in my sobriety, brook benton- a rainy night (buzcevheri klasöründen), oi va voi- refugee, guster- lightning rod, lou reed- perfect day, david carbonara- babylon dinledim. her akşam hemen hemen bu liste dönüyor. sen çok seversin bunları, bir akşam da bu listeyi dinle, akşam ışıklarını seyrederken live with me kadar uyumlu oluyor. hatta ondan daha huzurlu oluyor işte...

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...