06 Temmuz 2007

Siz aşık insanlar...Ben aşık değilken benden uzak durun efenim!!!

Bu insanları anlamıyorum kardeşim,nedir yani bana ne'dir. Sevgililerinizle yaptığınız bol sun shine dolu tatil fotolarınızı görmek zorundamıyımdır... Bence hayır hatta çığlık çığlığa hayır!!

Eee hadi insan hayvanının karşı koyamadığı iyi niyeti,tavuk suyuna çorba diyeti misali aldım o fotoları elime bakıyorum.... Niye benden "aaa çok güzel çıkmışsınız" cümlesi dışında bir ve birden fazla yorum beklenmektedir... Hele hele sevgilisiz olduğum,tatil zamanını (henüz)tatilsiz geçirdiğim,güneşin derimi pörtlettiği ve küresel ısınmaya küfürler ettiğim şu zamanda,tüm bunları bile bile benden ne gibi bir yorum beklenmektedir... Nedir yani kahvaltı masasında öpüşen birilerinin fotoğrafını görünce "aaa ne şekersiniz,çok romantik sana kahvaltı mı hazırladı..." yorumum,kafamdam geçen "öyyykkk sabah sabah ne onlar salam mı,hayvan bağırsaklarından cart curtlarından falan yapılmıyor muydu onlar,ayy bunlar şimdi dişlerini falan da fırçalamamışlardır vs vs..." düşüncelerimin yanında süperdir ve bence kıymeti bilinmelidir o yorumun... Tamam hadi sallama potansiyeli yüksek bir tip olarak her foto için bir şeyler geveledim hatta bazen ben bile şaşırdım uydurduklarıma,ama neden bana vıcık vıcık bir aşkın kanıtları güle oynaya gösterildikten sonra "Ne dersin sence beni seviyor mu?" diye manasız bir soru sorularak bana aşk doktorluğu rolü yüklenmek istenmektedir...

"Saçmalama hatun yaa tabi ki seni seviyor baksana,ben kendim için kahvaltı hazırlamaya üşeniyorum, o nasıl bir sofra kurmuş senin için... Rica ederim tipikleşme..."

"Seviyor değil mi aşkım yaaa..." (resimlerdeki koca kafa öpülür)

"Evet aşkın işte yaaa kendin söyledin."(gülerek içinden;"Salak yaa,imdat yaaa,mayday yaaa!")



Bu mudur yani !! Çıldırmamak elde midir!



Yalnız şu seyyar satıcıları çok seviyorum hele hele o "aşık mı konusu" sırasında dışardan "Pattesin kilosu 50 kuruşaaaa!Taze pattes geldi 5o kuruşaaaa!" diye bağıran amcayı çok seviyorum,gerçi o anki gülme krizimin nedenini salakça bir hikaye uydurarak geçiştirmem gerekti ama Allahtan kafadan uydurma konusunda iyiyim hatta bana ödül falan vermeliler...

Hiç yorum yok:

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...