15 Temmuz 2013

Do you like me now?

Çok uzun zamandır bir filmden bu derece etkilenmemiştim. Neden bu zamana kadar izlememişim ve "sonra izlerim sonra..." diye diye 7 yıl ötelemişim bu filmi bilemiyorum. (finding neverland sonrasında hemen charlie and the chocolate factory filmine atlamışım, mallığın en alasını yaparak) 

Film sinema tarihindeki (bence) en iyi prologue'a sahiptir ki "opening sequence" ve "ending sequence" olarak ikiye bölünmüştür, film başlarken hipnoza girmenize biterken de uyanmanıza neden olur o prologue... ( ayrıca bu sayfada çok büyük bir adilik daha yapıp o prologue bölümlerini ekliyorum video olarak.. ki canım her istediğinde nerede olursam olayım açıp izleyeyim, yoksa siz görün diye değil.)

Bu yeni yayının gerçek amacına dönecek olursak; aşağıda afişini gördüğünüz film 2004 yapımı The Libertine, Mimi Wonka'nın Sinema Çöplüğü adındaki odada en önemli filmler rafında yer bulmuştur kendine. Bu durum; Rochester'ın 2. Earl'ü John Wilmot'un A Satyr Against Reason and Mankind şiiri ve filmdeki Wilmot karakterini yaratan Depp ile alakalı olabilir tabi, cevabınız için filmi izlemeniz gerektiğini zaten fark ettiniz. Bu hafta bir akşamı (eğer hala benim gibi izlememiş olanlarınız varsa) bu filme ayırın, büyük ihtimalle pişman olacaksınız ama buna değecektir....

Son olarak sayın Akademi; cidden çok boş bir oluşumsun ama şu namuzsuz adamın hakkını da vermiyorsunuz ya, çok adisiniz!



opening


ending

Hiç yorum yok:

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...