04 Mayıs 2009

why do i always lose at poker?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bu klişe kaçınılmazdı, uzmanlar felaket geliyor diye uyarmıştı bizleri :
"demek ki aşkta kazanıcaksın."

mimi wonka dedi ki...

*Bradpetehoops; Thanks for the kind words.

*Cornelius; Bak bak yukarı bak ne yazıyor elin bloggerının nickisinde? Gidip mesaj atacağım, bence olur yani tesadüf değil bu, Alişan'da oturup derdine yansın yani ne yapalım. O değil elin Filipinlisi ne anladı blog sayfamdan onu da çözemedim, demek ki neymiş bu bir işaretmiş! Gülme lütfen.

(Süper)Cem dedi ki...

internet aleminde dolanan en büyük ruh hastalarının mekanıdır filipin. delilercesine yayılmışlardır bunlar bu sanal dünyada. her taşın altından çıkıp sizi şaşırtabilirler. delicesine bir tutku bu onlardaki.. garipler. zamanında bir çoğuyla muhatap olmuştum. eğlencesizdi.

pokerde kaybetmek türk olmakla alakalı. genlerini aldırmalısın herşeyden önce. malum türk geni hızlıdır, cesurdur, blöfleri görmez o gazı ve hazzı aldığı zaman. "alırım lan bu ikiliyle ben bu eli!" diyerek düşen yiğitler çoktur bu poker aleminde.. yeşil çuha kaplı masa üzerinde bıraktıkları sanal pantolonlarıyla dönerler evlerine sonra. gördüm lan, hepsini gördüm. all in! demek çok basit tabi. hıh..

mimi wonka dedi ki...

Bazen kazanıyorum da yahu bakma sen, gerçi büyük pota oynamayı beceremiyorum hani kazandığım küçük zaferler oluyor sadece. Aman ne bileyim, ama güzel oyun be hacı :D

La Santa Roja dedi ki...

Poker suratı yapcan. İnternet üzerinden nasıl yapılır onu da sen bul, bütün aklımı sana mı vericem ya Mimi :p

Kırlangıç Sorunu

İki yıldır ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyorum. Neden ormanın ortasına inşa edilmiş güzel bir sitede yaşıyor...